Numarul mesajelor : 171 Varsta : 30 Localizare : Time... Ocupatie : :)) Nume : Haru-sama Warn : Data de inscriere : 21/12/2008
Subiect: Top 5 anime-uri Lun Dec 22, 2008 6:09 pm
Trebuie sa faceti un top 5 al anime-urilor voastre preferate. Atentie!! Argumentati-va parerile pentru care acel anime este in topul vostru
so: 1.Jigoku Shoujo: imi place in special pentru poveste, chiar daca in mare parte actiunea este aceiasi , totusi ceva te atrage la anime ( cel putin pe mine ma atrace ceva la acest anime ^_~) 2.Code Geass: ce sa zic de acest anime, nu am vazut multe episoade din el dar imi place mult grafica si povestea este grozava. 3.Elfen Lied: heh...ador genul asta de anime-uri...chiar daca are parti foarte sangeroase este un anime grozav si merita vazut n.n 4.Naruto: este primul anime pe care l-am vauzt in intregime ^_^ ( pana la cate episoade au aparut)....mi-a placut faptul ca are multa actiune si in special povestea si introducerile personajelor au fost grozave ^_~ 5.Death Note:aici mi-a placut in special povestea care era asa de draguta ^_~ chiar daca ideea lui Light de a distruge lumea ( cica vroia una mai buna -_-") nu era prea draguta totusi a avut si niste parti bune ^_~
chou~toxic butterfly~ Chibi
Numarul mesajelor : 96 Varsta : 30 Localizare : Prima strada, la stanga Ocupatie : Elev Nume : Maria Warn : Data de inscriere : 23/12/2008
Subiect: Re: Top 5 anime-uri Mar Dec 23, 2008 5:22 pm
1.Naruto-primul anime vizionat si inca imi palce ca are in el toate genurile de la dragoste pana la actune oricum chiar te atrage ceva la acest anime 2.Jigogu Shoujo-pur si simplu imi place poveste si normal si personajele si mie chiar imi plac animeurile aste mai SF 3.Death Note-poveste e draguta chiar daca Light cred ca salveaza lumea omorand criminalii si devenind zeul unei noi lumi 4.Shugo Chara-imi palce pentru ca e amuzant si cateodata razi de nu mai poti sa te opresti si personajele si povestea sunt dragute 5. Spiral-ce sa zic imi plac animeurile mai politiste si psihologice si animeul chiar imi palce ca are aceste "genuri"
Akihara 10 Sai
Numarul mesajelor : 10 Varsta : 29 Localizare : In a nightmare Ocupatie : Eleva T.T Nume : Alexandra Warn : Data de inscriere : 23/12/2008
Subiect: Re: Top 5 anime-uri Mier Dec 24, 2008 10:47 am
1.Naruto/Naruto Shippuuden:the best anime ever!!in my opinion, of course.parca a fost facut special pentru gusturile mele.e unul dintre cele mai originale anime-uri, are o poveste foarte palpitanta, grafica(also) originala si se incadreaza in genurile mele preferate. 2.Bleach:another shonen anime, my fav genre.nu mi-a placut la fel de mult ca Naruto, dar si acesta e destul de original, captivant si desigur, multa bataie. 3.Shaman King:it sure brings back memories, dar dublajul nu e asa de bun cum e originalul.acesta chiar mi-a placut si m-a tinut in suspans. 4.Yu Yu Hakusho:multa bataie, dar si o multime de sentimente amestecate in ea.ador acest anime, mai ales pentru ca a fost preferatul meu pana sa vad Naruto. 5.Full Metal Alchemist:si plin de actiune si amuzant si captivant.
Candilay 10 Sai
Numarul mesajelor : 21 Varsta : 30 Localizare : In a world that is destroying me Ocupatie : GFX Artist o.O Nume : Dia Warn : Data de inscriere : 10/01/2009
Subiect: Re: Top 5 anime-uri Sam Ian 10, 2009 4:08 pm
1.D.Gray Man - Ramane unul dintre anime-urile mele favorite.Are tot ce imi trebuie mie adica poveste,actiune,coloana sonora si altele.De la primul episod am ramas O.O si nu m-am putut abtine sa nu continui,pur si simplu nu mi-a scapat din mana cum au facut altele.Mi-au placut foarte mult personajele,care desi erau total diferite,erau totusi atat de asemanatoare,plus ca se ajutau unii pe ceilalti cu orice.Whatever...anime-ul merita vazut ^_^.
2.Naruto - Mda..prima serie nu a fost cine stie ce pentru mine pentur ca au fost multe episoade de umplutura :| ceea ce mi s-a parut foarte stupid >_<.Oricum...Naturo Shippuuden trebuie sa recunosc ca e absolut super @_@,poate imi place mai mult decat primul pentru ca apar mai mult personajele mele preferate ^^.However povestea este una super din care putem invata cate ceva daca privesti dincolo de aparente ^^.
3.Special A - O comedie romantica la care am ras cu lacrimi o.O.M-am apucat de el printr-o simpla intamplare,in primele episoade nu e cine stie ce,doar ramai masca din cauza faptului ca personajele fac lucruri supranaturale.Mai incolo incepe sa te cuprinda febra KeixHikari or TadashixAkira,doua cupluri cu scantei,hai artificii :)).Mie mi-a placut extrem de mult,la sfarsit punandu-ma pe plans pentru ca s-a terminat,dar e no problem...ma apuc de manga care e on going @_@.
4.Full Moon wo Sagashite - Pff...anime-ul care m-a facut sa plang mereu.Povestea este trista,dar in acelasi timp si plina de speranta.Cu toate ca Mitsuki are cancer la corzile vocale,ea decide sa isi urmeze visul pentru a fi mai aproape de Eichi.Mi-a placut foarte mult ambitia ei si cum Meroko si Takuto au decis sa o ajute in ciuda faptului ca ei trebuiau sa ii i-a sufletul peste 1 an.Chiar am adorat sa privesc cum evolueaza relatia dintre Mitsuki si Takuto,desi intre ei mereu era Eichi.Oricum pana la urma se afla niste chestii socante pentru Mitsuki,dar ea trece cu brio,iar anime-ul se termina frumos.
5.Blood + - Un anime care l-am adorat inca de la primul episod.Cand am inceput sa vad din primul episod mi s-a parut extrem de ciudat si am vrut sa renunt,dar cand am vazut la sfarsit acel bloddy kiss am zis ca trebuie sa il vad pana la sfarsit si am facut bine,pentru ca nu am regretat.Povestea este destul de incurcata pentur ca Saya nu isi aduce aminte nimic din trecut,iar cand isi aduce incepe o confuzie destul de ciudata.La sfarsit era normal sa plang si eu putin avand in vedere ca nu a fost tocmai rosie situatia (nu-mi place roz,so...).Oricum...mi-ar fi placut sa mai existe o continuare ^_^.
Silver.Chaos 10 Sai
Numarul mesajelor : 6 Varsta : 29 Localizare : pe Luna Ocupatie : elev ^^' Nume : Alexia Warn : Data de inscriere : 11/01/2009
Subiect: Re: Top 5 anime-uri Lun Ian 12, 2009 3:51 pm
hmm..... 1.Inuyasha=>Prima data cand l-am vazut nu m-a impresionat deloc dar dupa cateva episoade am devenit obsedata de el.Imi plac foarte mult personajele care sunt bine gandite, povestea e si ea ok... .
2.Slayers=> Anime-ul asta are de toate, mai ales comedie...sa razi pana mori, chiar mai mult, ador personajele si povestea.
3.Special A=>Comedie =P~ desi nu am vazut prea multe episoade deja este unul din preferatele mele...Imi plac personajele mult de tot, in special Akira care arunca cu tot ce apuca dupa Tadashi~_~'.
4.Kaleido Star=>M-a impresionat destul de mult Sora care crede si lupta pentru visele ei.
5.Full Metal Panic=>este super funny acest anime si m-am indragostit de el :X .
Marionette Princess 10 Sai
Numarul mesajelor : 16 Varsta : 29 Warn : Data de inscriere : 29/07/2009
Subiect: Re: Top 5 anime-uri Mier Iul 29, 2009 5:00 pm
Pai e sunt anime-urile mele plasate pe locul 1 dar o sa incerc:
My top: 1.Kaleido Star- este primul anime vizionat si mereu va fi preferatul meu, m-a impresionat prin taria si ambitia Sorei si la ce aduc visurile...
2.Battle Vinexe- pfuuu e simplu e amzuant,sunt prezente extrem de multe lupte,dragoni etc deci imi place mult
3.Pandora Hearts -este un anime foarte bun care l-am vizonat, graphica si ideea e geniala,istorii impreunate deci e chiar super anime-ul
4.Kuroshituji- off e un anime ca in timpurile vechi protagonistii fiind Ciel si majordonul lui Sebastian e foarte amuzant si totusi un pic de horror
5.HellSing- e anime-ul de genul meu horror baieti draguti si scenariu captivant ^_^
Denyssa 10 Sai
Numarul mesajelor : 1 Varsta : 28 Warn : Data de inscriere : 11/04/2010
Subiect: Re: Top 5 anime-uri Dum Apr 11, 2010 3:50 pm
1. Spirit Away - Este un anime extrardinar . Este o combinatie intre dragoste si aventura . M-au impresionat cel mai mult faptele lui Chihiro care le facea pentru a-si salva parintii . Mie personal nu mi se pare un anime pentru copii petru ca este destul de greu. Merita vazut !
2.Howl's moving castle - Si acesta este un anime extraoridinar , asemanator cu Spirit Away care merita vazut!
3. Naruto - Nu cred ca mai are nevie de descriete ! Pur si simplu povestea este minunata . Eu inca nu l-am vazut pe tot , dar mai am cateva episoade. Ce pot sa spun , am plans mult la el. Defapt la toate am plans petru ca uneori sunt scene triste. Oricum este un anime de nota 10!
4.First Squad - The Moment of Truth - Mi-a placut ideea pe care este contruit filmul. Nu am apucat sa il vad pe tot din cauza unor defectiuni tehnice , insa cand acestea vor disparea , First Squad - The Moment of Truth va fii primul anime pe care il voi vedea. Chiar merita!
5.Shaman King- shaman king mi'a placut si el, insa ar fi meritat sa adauge cateva scene mai romantice , nu atata lupte , insa si acesta este un anime excelent !
urrya 10 Sai
Numarul mesajelor : 1 Varsta : 26 Warn : Data de inscriere : 22/05/2011
Subiect: Re: Top 5 anime-uri Dum Mai 22, 2011 7:16 am
1.Naruto-Este un anime foarte reusit si este primul pe care l-am vazut. 2.Bleach-Este al doilea anime pe care l-am vaut si imi palce grafica. 3.Hell Sing-Are de toate de la actiune- comedie-horor-SF tot ce vrei. 4/Deteciv Conan.-Al 3 anime vazut de mine imi palce de Conan cum gandeste(desi e un anime) 5.-Yughioh Gx-Yughion e cam nasol la fel si Yughiom 5x dar GX e fenomenal + ca imi place numele GX
mada_hope97 10 Sai
Numarul mesajelor : 4 Varsta : 27 Warn : Data de inscriere : 07/11/2011
Subiect: Re: Top 5 anime-uri Lun Noi 07, 2011 5:38 pm
1.Inuyasha deoarece el este primul anime pe care l-am vazut. 2.Full metal Alchemist -este un anime asa de sentimental. 3.Chrono crusade -am plans cel mai mult 4.Gakuen alice-ador personajele principale 5.Vampire knight -singurul anime cu vampiri pe care il ador.
Kumo 10 Sai
Numarul mesajelor : 1 Varsta : 31 Warn : Data de inscriere : 09/04/2012
Subiect: Am vaz cam 160 de serii plus filme Lun Apr 09, 2012 10:24 pm
1 Rurouni Kenshin este o serie foarte buna cu o poveste frumoasa @@@ 2 Neon Genesis Evangelion este un anime psihologic . Imi place foarte mult pentru ca personajul principal are caracterul foarte uman,iar povestea este incredibila@ 3 Kara no Kyoukai .o fata cu personalitate dubla una buna si una dementa incearca sa isi ucida iubitul dar este lovita de o masima si sta in coma 1an si trece prin o experienta si primeste o abilitate uimitoare@ 4 Black Lagon e seinen.o poveste buna despre 4 pirati din prezent@ 5 am mai multe pe locul asta .haibane renmai.ah my godess.claymore.sez 2 din clannad.